luns, 9 de novembro de 2015

Carta de despedida

Boas noites:

Con moitos de vós tiven a oportunidade de falar e despedirme hoxe en persoa. Sen embargo, con outros non coincidín polo que vos pido disculpas e me despido por medio do blog.

Hoxe foi o meu derradeiro día nesta maravillosa escola. Fai uns minutos que saín pola porta da gardería, e ata ese momento non me din conta da tristura que me dá deixarvos. Sen embargo, lévome unha grata experiencia, uns bos recordos e voume contenta de coñecervos. Tamén vos pido disculpas por si en algún momento fixen ou dixen algo  que poidera molestarvos. Desde logo esa non foi a miña intención, todo o contrario.

A moitos de vós xa vos coñezo do curso anterior. O primerio día que pisei esta escola parecíame imposible poder recordar todas as vosas caras e aínda máis asociarvos ao neno ou nena que viñades recoller (eses foron días difíciles, ajaja). Para outros, este é o primeiro ano que están na escola polo que lles dou a benvida.

Tanto a uns como a outros decirvos que ao longo de estes meses collinvos un gran cariño. Por iso, desexovos que teñades un bo curso escolar e moita sorte no futuro.

Un bico e unha aperta moi forte.

Laura 

4 comentarios:

  1. Hola Laura!!!
    Decirche que o fixeches moi ben!! Eu non teño queixa ningunha e Gael chama por Laura asique debicheslle gustar!!! jajaja
    Gracias por coidar dos nosos peques e darlle tanto cariño!!Desexoche toda a sorte do mundo e espero verte pronto!!!
    Gracias e moita sorte guapa!!!

    ResponderEliminar
  2. Ola! Eu, a verdade é que pensei que todavía era o mércores e tiña a esperanza de verte mañán ou pasado pola tarde para despedirme.
    Suscribo as palabras da mamá anterior, Beatriz.
    Eu soamente podo decir que Andrés ó empezar este curso cando eu lle preguntaba pola profe e el decíame Bego, nunca lle acordaba o nome pero agora... todo é profe Laura.
    O día do Samaín incluso cando lle preguntei se comera biscoito da avoa, díxome que non era da avoa, que era da profe Laura!!
    Deséxoche sorte para o futuro. Oxalá non tardes moito en traballar como mestra pq... "tú sí que vales"!!!! jajajaja
    Un bico grande, Ana.

    ResponderEliminar
  3. Oh!! Laura xa falamos o luns xa che dixen todo. E a maiores que alexandre é. Da tua familia e nos sen sabelo. Moita sorte e esperamos verte de novo

    ResponderEliminar
  4. hola Laura,este es el primer año que estamos en el cole pero en estos meses a mi y a Carla nos has ayudado mucho y te lo agradezco de todo corazon.Espero que tengas muchisima suerte,un beso muy fuerte....Carla y Estibaliz

    ResponderEliminar